Spyke
konstellationen·Konstellationenbynukem

Hjälpa andra med mastodon.

Hej! Jag kommer antagligen att hjälpa iallafall 2 olika organisationer att få en närvaro på mastodon. Är det OK att använda spejset till det? Båda är demokratiska och kan skriva under på reglerna som finns. Eller är instansen främst till privatpersoner?

View original on aggregatet.org
No comments on the original post yet.
Hjälpa andra med mastodon. | Spyke