Spyke

Sowieso niet "beeneeden", meer "buneeden". Maar ik laat de u vaak ook nog vallen, en ik ben Brabants, dus het wordt meer "bneeduh" of zelfs "bneejuh"

9
feddit.nl

Ooooh! Daar kan ik me zo door laten gekmaken als mensen "en" uitspreken als "on". De host van de podcast Studio Energie zegt ook altijd "on" voor hele werkwoorden, daardoor is de podcast bijna onluisterbaar voor me XD

5

Ik ook! Wel precies het effect dat ik wilde bereiken, haha. Ik bemerk het effect vooral bij mensen die een Amsterdams of West-Fries accent hebben.

4

You reached the end