Misantropic
Detta fantastiska band skulle ha spelat i Stockholm ikväll men ställde in pga sjukdom :(((
https://misantropic.bandcamp.com/album/insomniaOpen linkView original on aggregatet.orgDetta fantastiska band skulle ha spelat i Stockholm ikväll men ställde in pga sjukdom :(((
https://misantropic.bandcamp.com/album/insomniaOpen linkView original on aggregatet.org
Tack för tipset! Riktigt bra :)