Negatief zwemadvies in Dordrechtse recreatieplas vanwege PFAS
Bizar dat PFAS nog niet verboden is, hoewel het natuurlijk wel lastig is omdat het een grote verzameling van stoffen is die net allemaal een klein beetje verschillend zijn.
https://nos.nl/l/2482812Open linkView original on feddit.nl
Ik heb 2 van die Zembla docu's gezien en kan daar echt kwaad om worden. Ik krijg gezeur als ik dubbelglas neem maar het kozijn 1 cm anders maak, maar een bedrijf wat Nederland vergiftigd kan gewoon z'n gang gaan.
Als je er veel van drinkt glijdt de poep wel soepeltjes langs de anus. Blijft niets plakken om af te vegen.