suomi·Suomibyumbraroze Bugi - Huudan (et sä kuule)Viime minuutteina Fediversumissa on hehkutettu ikiwanhoja meemejä. Toivottavasti tämä vuoden 1993 vääntö on wanhimmasta päästä!View original on kbin.social4Comments1
IsoKiero sopuli.xyzNo nyt on kyllä todellakin blast from the past. Liekö tullut 15 tai 20 vuoteen kuultua ja väittisin että joko tämä on remix tai sitten aika on kullannut muistoja.1
No nyt on kyllä todellakin blast from the past. Liekö tullut 15 tai 20 vuoteen kuultua ja väittisin että joko tämä on remix tai sitten aika on kullannut muistoja.