Cbuenzli·BÜNZLIbyChrüsimüsi De Teig us de Bröötli usefresse? Wer macht das?!View original on feddit.ch21Comments4
ffilthy_lint_ball lemmy.worldOh bueb.. ime Lade hani das ez au no nie gseh, musch ja krass kei Hemmige ha zum das mache4
Öbbe es Chind ohni Maniere wo Hunger gha hed
Halloo?! Gahts eigentlich no?! Aazeig isch scho dusse..
Oh bueb.. ime Lade hani das ez au no nie gseh, musch ja krass kei Hemmige ha zum das mache
Sicher de, wo sini Gipfeli schelet.