Spyke

Godmorgen og god påske Jeg er lige på vej ud og cykle, inden der er påskefrokost hos svigerforældrene. Det er dejligt at være tilbage på min sommercykel, og man kan mærke vejret blive lunere

6

Godmorgen. Hjemmelavet grydebrød med bacon og røræg til morgenmad. What's not to like?

Og i eftermiddag skal jeg så hjem til min farmor og hygge og lege tech support. Det bliver godt at få set hende.

6

hjem til min farmor og hygge og lege tech support

Ah ja, hygge og tech support for bedsteforældrene, det er en type besøg jeg kender alt for godt.

4

Jeg har købt mig en Tesla. Var blevet træt af at køre Citroën C1!

2

You reached the end

[2024-03-29] Fri snak langfredag | Spyke