Spyke
feddit.nl

Tot nu toe melden vooral mensen die zich geen kandidaat willen stellen. Ongeacht wat je dan Rutte vindt zijn het natuurlijk grote schoenen om te vullen.

Misschien wil Rita Verdonk wel weer.

7
feddit.nl

Ik vraag me heel erg af waar zo'n verharding in standpunt vandaan komt als je (Yeşilgöz) zelf de uitgelezen persoon bent om je in te kunnen leven in de nareizigers. Vroeger was ze kennelijk ook links.

2

You reached the end

Wie durft de VVD over te nemen van Mark Rutte? | Spyke