Spyke
fedditdk·Feddit.dkbycnk

Musikdeling på tværs af det danske fødivers

Hej feddit.dk

Jeg prøver at få noget musikdeling op at køre. Idéen er simpel: Del et nummer som andre skal have glæde af.
Hvis en af jer kan få det til at fungere med at føderere mit kbin-magasin her på feddit.dk, kan I evt. så dele linket i en kommentar?

Her er linket til magasinet (eller community for jer lemmyer): https://kbin.dk/m/musik

Edit: og link på feddit.dk er https://feddit.dk/c/[email protected]

View original on kbin.dk
feddit.dk

Jeg har fået det til at føderere. Kopierede bare linket ind i søgefeltet på feddit.dk og så dukkede det op. Fantastisk!

Kunne dog ikke i jerboa så skulle gøre det via hjemmesiden

2
cnkreply
kbin.dk

Vil du smide linket på feddit.dk her?

2
cnkreply

nvm fandt det og tilføjede som edit

1

Jeg lytter til så meget musik på dansk at det ikke er sjovt længere. Spotify muliggør min afhængighed og rekommanderer mer til mig hver uge.

2
feddit.dk

Skal jeg have en profil på kbin for at interagere med magasinet?

1
cnkreply

Det burde du ikke, nej. Du kan slå det op på din egen server og kommentere/poste.

1

You reached the end