Jos lakot jatkuu, niin todennäköisesti kutsuneet ne vain että voivat haistattaa paskat ja medialle läyrytä kuinka on niin kovasti yritetty neuvotella. Jos ammattiliitot rauhoittuu vähän niin ehkä nuo yrittää edes vähän tulla vastaan.
6
Pääministeri Orpo kutsui liittojohtajat koolle perjantaiksi | Spyke
Onkohan tää ny oikeesti yritys saaha sopua vai infotilaisuus että onpa ikävää ku lakkoilette.
Jos lakot jatkuu, niin todennäköisesti kutsuneet ne vain että voivat haistattaa paskat ja medialle läyrytä kuinka on niin kovasti yritetty neuvotella. Jos ammattiliitot rauhoittuu vähän niin ehkä nuo yrittää edes vähän tulla vastaan.