Bossche Bol bestaat 100 jaar
Als Bosschenaar is dit natuurlijk een belangrijke dag. Overigens een Bossche Bol bij aankoop van een musem entree? Zouden meer musea moeten doen.
https://nos.nl/artikel/2510044-de-bossche-bol-of-sjekladebol-bestaat-100-jaarOpen linkView original on feddit.nl
Ook handig voor klimaatactivisten! Hoeven ze zelf niks mee te nemen.
Oh, nou heb ik trek! 😁
Gefeliciteert
Nee het is een bosschebol, dan moet je natuurlijk proficiat zeggen!