tfedditdk·Feddit.dkbytimroerstroem Serviceoplysning: Ctrl+Enter virker nuJeg har lige, af gammel vane, trykket Ctrl+Enter for at poste en kommentar, og det virkede satanvæltemig!View original on feddit.dk10Comments1
Tak, for helvede!