Spyke

Eerste post hier! Thanks. 😁

Hartman langer vast leggen past wel in het huidige verstandige beleid bij onze club. Ik vind het bijna eng worden.

2

You reached the end

'Feyenoord opnieuw in gesprek met Hartman' | Spyke