Dfeyenoord·FeyenoordbyDeliBelly 'Feyenoord opnieuw in gesprek met Hartman'https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-opnieuw-in-gesprek-met-hartmanOpen linkView original on lemmy.world3Comments1
TTimoBRL lemmy.worldEerste post hier! Thanks. 😁 Hartman langer vast leggen past wel in het huidige verstandige beleid bij onze club. Ik vind het bijna eng worden.2
Eerste post hier! Thanks. 😁
Hartman langer vast leggen past wel in het huidige verstandige beleid bij onze club. Ik vind het bijna eng worden.