Tthenetherlands·The NetherlandsbyTheTwoTowers Kabinet Rutte-IV is gevallenMeningen? Gevoelens? Ik zelf ben wel nogal Rutte-moe inmiddels. Ik hoop op wat vernieuwing.View original on lemmy.world10Comments