OM wil in 2024 vijftig camera's plaatsen voor controle telefoongebruik in auto
Niet achter stuur gaan Lemmy-en, want dat kan een duur grapje worden.
https://tweakers.net/nieuws/211450/om-wil-in-2024-vijftig-cameras-plaatsen-voor-controle-telefoongebruik-in-auto.htmlOpen linkView original on geddit.social
Rond die tijd hebben we vast wel Lemmy werkend op het automultimediasysteem van meerdere merken 🤣.
Extra context: https://tweakers.net/nieuws/183890/politie-gaat-alle-eenheden-voorzien-van-camera-die-smartphonegebruik-detecteert.html & https://tweakers.net/nieuws/209240/monocam-leidt-tot-snellere-stijging-boetes-voor-vasthouden-telefoon-in-verkeer.html
Goed idee, als je ziet hoeveel er kan gebeuren in 2 seconden niet op de weg letten dan is "even" op je telefoon zitten helemaal onacceptabel. Bellen kan handsfree, appen doe je maar als je niet aan het rijden bent.