Spyke
feddit.dk

Nu har jeg boet i UK i snart 23 år og jeg fatter stadig ikke, hvad det er folk kan lide ved fish og chips. Fisken er sådan lidt sprød, lidt slatten, chipsene er altid lidt bløde fordi de har ligget inde l kassen sammen med en dampende fisk. Og mushy peas - bvadr.

Giv mig Toad in the Hole alle dage.

4
SorteKaninreply
feddit.dk

For mig er det mest en nem ret og så er det en rigtig god undskyldning for at mæske sig i remoulade.

2

Ja det ville englænderne jo rynke på næsen over. Men hvis man må spise remoulade til, så tror jeg godt den kan blive spiselig.

3

You reached the end

Fish and chips | Spyke