Spyke
feddit.dk

Ja, de har normalt er svært ved at sige nej til bygherrerne. Århus midtby er eksploderet med lejlighedskomplekser i de seneste år.

3

Borgmesteren skal jo have sin skyline, så det ser fancy ud når krydstogskibene kommer ind, må man forstå

1

You reached the end

Klar melding fra Aarhus Byråd: Intet nybyggeri tæt på Årslev Engsø | Spyke