aarhus·Aarhusbyjulemand101 Klar melding fra Aarhus Byråd: Intet nybyggeri tæt på Årslev Engsøhttps://voresbrabrand.dk/klar-melding-fra-aarhus-byraad-intet-nybyggeri-taet-paa-aarslev-engsoe/Open linkView original on feddit.dk10Comments2
LLightningHaqeem replyfeddit.dk2Hide 2 repliesJa, de har normalt er svært ved at sige nej til bygherrerne. Århus midtby er eksploderet med lejlighedskomplekser i de seneste år.3
IIlluminati Flamingo replyfeddit.dkBorgmesteren skal jo have sin skyline, så det ser fancy ud når krydstogskibene kommer ind, må man forstå1
Ja, de har normalt er svært ved at sige nej til bygherrerne. Århus midtby er eksploderet med lejlighedskomplekser i de seneste år.
Borgmesteren skal jo have sin skyline, så det ser fancy ud når krydstogskibene kommer ind, må man forstå